Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie pro rozvoj informačního webu
Minařík, Petr
Bakalářská práce „Návrh strategie pro rozvoj informačního webu“ je zaměřena na řešení problematiky provozování webových stránek www.verejne-brusleni.info, a to jak z pohledu technologického a marketingového, tak z pohledu strategického. Hlavním cílem práce je zaměření se na různé druhy analýz současných aktivit s cílem vytvořit novou strategii a doporučení zajišťující úspěšný rozvoj a dlouho- dobou udržitelnost projektu Veřejné bruslení.
Strategic Situation Analysis of Online Start-up
Bielický, Andrej ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategickou situační analýzou online start-up firmy Instant Feedback s.r.o a přináší informace a specifika k procesu strategického plánování online start-up firem. Diplomová práce může sloužit jako užitečný materiál pro začínající podnikatele v online prostředí.
Návrh komunikační kampaně projektu Pražský studentský summit
Petrbok, David ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby komunikační strategie v prostředí českého neziskového sektoru, který se vyznačuje jak specifickým přístupem ke komunikaci, tak poměrně omezenými finančními prostředky. Teoretická část práce rozebírá problematiku marketingu a tvorby marketingového mixu. Zaměřuje se také na popis komunikačního mixu jako takového a jeho jednotlivých prvků. Závěr teoretické části popisuje český neziskový sektor a specifika komunikace, které je nutné v něm dodržovat. Druhá část práce se zaměřuje na popis projektu Pražský studentský summit, zabývá se jeho historií a průběhem. Definuje také hlavní konkurenty projektu a jejich možný vliv na projektové okolí. Třetí část obsahuje strategickou situační analýzu projektu a analýzu stávajícího komunikačního mixu. Na základě SWOT analýzy, která vzniká syntézou dvou předešlých, je pak navržena nová komunikační strategie, využitelná v projektu v budoucnu.
Využití marketingu v řízení malé a střední firmy
Smejkalová, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce (dále také DP) nese název "Využití marketingu ve strategickém řízení a plánování malé a střední firmy". Předmětem DP je smysluplný, kauzální, systematický a prakticky upotřebitelný rozbor dotčené problematiky s následnou aplikací akademických poznatků v podobě návrhu marketingové strategie pro potřeby firmy SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal). Působí na trhu jako prodejní maloobchod s lyžařskými, snowboardovými, běžkařskými potřebami. Dále poskytuje servis a půjčovnu. Diplomová práce se zabývá sestavením strategického marketingového plánu firmy SkiServis Kunžak. Firma SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal) dosud neměla zpracovanou marketingovou strategii. Diplomová práce je rozdělena do čtyř základních oddílů. Teoreticko-metodologická opora pro následnou praktickou (aplikační) část. Jsou v ní definovány často užívané pojmy týkající se úspěšné existence malých a středních podniků v tržním konkurenčním prostředí ("strategie", "inovace", "marketing 21. století", "specifika malých a středních firem", "strategické aliance"). Dále je v této části rozpracován akademický náhled na problematiku marketingové komunikační strategie. Praktická (aplikační) část vychází z marketingové situační analýzy firmy SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal). Prostřednictvím analýzy SWOT je proveden návrh základního typu strategie, následně je sestaven návrh marketingové strategie komunikačního mixu. Závěrečný oddíl synteticky shrnuje výsledky jednotlivých analytických kapitol. Rovněž zde nalezneme nastínění problematiky pro budoucí šetření.
Marketingová strategie hotelu
Hykšová, Vendula ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové strategie vybraného hotelu. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z problematiky strategické situační analýzy a marketingové nástroje se zaměřením na problematiku hotelnictví a lázeňství. Cílem práce je provedení situační analýzy, zhodnocení marketingových nástrojů, které hotel využívá a následně zhodnocení výsledků, na jejichž základě je formulováno doporučení pro management hotelu. Pro tuto práci byly použity jednak informace z odborné literatury, statistických ročenek, dále také interní informace analyzovaného hotelu. Diplomová práce je rozšířena o vlastní průzkum spokojenosti hostů a dále také o analýzu webových stránek prostřednictvím nástrojů MajesticSEO a DoubleClick Ad Planner.
Analýza trhu průmyslových laserů a návrh marketingové strategie pro společnost MEGAFLEX, s.r.o.
Valterová, Martina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dušek, Jiří (oponent)
Práce analyzuje trh průmyslových značících laserů v České republice. V teoretické části jsou popsány vhodné metody strategické situační analýzy pro B2B trh. Strategická situační analýza je rozdělena na informační a porovnávací část. V aplikační části je charakterizován trh značících průmyslových laserů a popsáno makro-, mikro- a vnitřní prostředí společnosti MEGAFLEX spol. s.r.o. Dílčím cílem práce také bylo navrhnout marketingovou strategii společnosti MEGAFLEX spol. s.r.o., která bude sloužit jako podklad pro vypracování konkrétního strategického marketingového plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.